Rini Biemans laat weten dat hij er is
antenne rotterdam

rini biemans

jfmamjjasond
1610151923283237414550
2711162024293338424651
3812172125303439434752
49131822263135404448
514273649
week 28 | zondag 12 juli 2020 09:16 uur | 1 bezoekers

Authenticiteit

Stelling van de maand en het MKB van Antenne voor 2006..
Antenne Rotterdam heeft er een jaar opzitten, de teerling is geworpen en er zijn twee kleintjes, antennetv en creatiefbeheer. Nu is het tijd voor de gestage uitbouw. Daarvoor hebben we zoals het iedere middelgrote organisatie betaamt een aantal kernwoorden, en wel: MARKETING, KWALITEIT & BEHEER oftewel MKB. (ik zet het maar op de site dan weet iedereen het)
In 2006 gaan we dat wat we hebben opgebouwd marketen, Antenne wordt een begrip in Rotterdam en daarbuiten. Marketing is een klotenwoord, maar noodzakelijk, Antenne moet de markt op. P.S. Verstuur vooral veel E-CARDS (klik op de afbeelding) via antenne naar vrienden en bekenden.
Als er dan meer gebruikers komen, zowel actief als passief dient natuurlijk de kwaliteit van de site te verbeteren en dan heb ik het niet over spelling, e.d, maar over levendigheid en aantrekkelijkheid, dat soort dingen.
Tenslotte beheer, een en ander moet gerund en betaald worden, wij geloven in een coöperatief model. Off the record: mensen die ons financieel willen ondersteunen: KLIK AF EN TOE EENS OP EEN GOOGLE AD, of verlaat de site via een google ad, iedereen blij, wij, google en de adverteerders. Hoe meer geld we genereren hoe meer onafhankelijke redactie we kunnen voeren. Tot zover deze korte strategische uiteenzetting van het management. Wil je meedoen, wordt vooral correspondent van Antenne.

Dan nu nog even iets over de stelling van deze maand: DE MENS GAAT WEER STREVEN NAAR AUTHENTICITEIT en belangrijker, wat is dat tegenwoordig; AUTHENTICITEIT, ECHTHEID. Als correspondent hoef je niets van de stelling aan te trekken en gewoon schrijven waar jij over wilt schrijven. Maar toch vinden wij van de redactie dat een thematische kleuring van de maand de site ten goede komt. Natuurlijk is een cadeaubon van 25 euro geen wereldschokkende beloning voor de beste column of artikel, maar je komt in de lijst van winnaars van Antenne en dat is niet niks (we zijn al met marketen begonnen). Als we een sponsor vinden kunnen we wellicht ook een camera, telefoon of reis aanbieden, maar gaat het daar werkelijk om??? Doe je het daar voor, schrijven en dat niet alleen, maar ook goed schrijven. Volgens mij doe je dat voor je moeder en jezelf en dan maakt het niet uit wat je krijgt. Het gaat om de bevrediging, de communicatie en de zelfontplooiing, dat is wat mij betreft the real thing. En natuurlijk Antenne Rotterdam, deze site is authentiek. Ergo in 2006 streven de mensen naar Antenne Rotterdam...


 
Array
(
    [113868] => Array
        (
            [naam] => Nico
            [link] => www.surely.nl
            [reactie] => nou, ik dacht, laat ik dan maar eens klikken op zo`n add... `t is dat het voor een goed doel was, maar wat een onzin test kreeg ik voorgeschoteld zeg! ;), Nu nog ff een ecard versturen... 

            [afbeelding] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-05 15:55:46
            [react_date_changed] => 2006-01-05 15:55:46
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => M74A5K3Q7796MVR
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113868
            [editable] => 1
        )

    [113860] => Array
        (
            [naam] => Nosy
            [link] => 
            [reactie] => Nog een klein vraagje Rini, waarom zoekt de zoekmachine niet in de reacties?
            [afbeelding] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-05 19:46:25
            [react_date_changed] => 2006-01-05 19:46:25
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => Q7A7CH9E277KCDT
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113860
            [editable] => 1
        )

    [113849] => Array
        (
            [naam] => Rini
            [link] => 
            [reactie] => Dacht dat ie dat deed, maar goed, we ijken ernaar...
            [afbeelding] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-06 09:08:32
            [react_date_changed] => 2006-01-06 09:08:32
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => 2H7Y433CDBZRT5L
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113849
            [editable] => 1
        )

    [113826] => Array
        (
            [naam] => Rini
            [link] => 
            [reactie] => Zoekfunctie Antenne zoekt inderdaad niet in reacties, maar google wel, google zoekt overal ! Wellicht in de toekomst wordt het aangepast of niet, heeft nog geen prioriteit...
            [afbeelding] => 11235
            [afbeelding_id] => 11235
            [afbeelding_name] => images.jpeg
            [afbeelding_date] => 2006-01-06 23:32:50
            [afbeelding_info] => 
            [afbeelding_filename] => site25_20060106233250_images.jpeg
            [afbeelding_site] => 78
            [afbeelding_deleted] => 0
            [afbeelding_maker] => 
            [afbeelding_formanswer] => 0
            [afbeelding_width] => 121
            [afbeelding_height] => 137
            [afbeelding_size] => 5726
            [afbeelding_type] => jpeg
            [afbeelding_isimage] => 1
            [afbeelding_isextranet] => 0
            [afbeelding_user] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-06 23:31:45
            [react_date_changed] => 2006-01-06 23:31:45
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => 3R7CJ68CE92SG9G
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113826
            [editable] => 1
        )

    [113824] => Array
        (
            [naam] => nosy
            [link] => 
            [reactie] => Bedankt Rini. Google zoekt inderdaad overal. Ik adviseer mensen die op de site willen zoeken daarom: Zoek geavanceerd! Wanneer je met Google geavanceerd uitsluitend zoekt op het domein van www.antennerotterdam.nl krijg je alleen de hits met betrekking tot de site!
            [afbeelding] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-07 07:51:15
            [react_date_changed] => 2006-01-07 07:51:15
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => 3UK565JAXMJHZH
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113824
            [editable] => 1
        )

    [113601] => Array
        (
            [naam] => charlie
            [link] => 
            [reactie] => de AIDA-Formule is ook nog steeds toepasbaar.

Hoe krijg je een potentiële klant zover dat hij of zij jouw product of dienst koopt? Een oude maar nog steeds goed bruikbare aanpak daarvoor is de AIDA-formule. De mogelijke consument doorloopt daarbij verschillende 'stadia': 

Attention (aandacht) En, vooral van wie!


gaat over in 

Interest (belangstelling) in wat?

, die overgaat in 

Desire (verlangen/behoefte) bijvoorbeeld naar/aan identiteit

 en uiteindelijk in 

Action (bijvoorbeeld de aankoop)

De communicatiedoelen kunnen daarop inspelen. Hoe past internet communicatie in dit bekende verhaal?

AIDA-stadium hangt samen met plek van contact

Het stadium waarin de doelgroep zich bevindt, hangt vaak samen met de plek waar het contact plaatsvindt. Voor de hand liggend: reclame op algemene sites probeert vooral Attention te krijgen en reclame bij zoekmachines (bijvoorbeeld via Google Adwords) mikt wat vaker op Interest. Maar vooral goed om te realiseren is dat bezoekers van je site of van het forum waarop je actief bent, al enigszins geïnteresseerd zijn in jouw product of onderwerp. De communicatie die daar plaatsvindt, legt vaak een sterker accent op het Desire-stadium en -als het om de eigen site gaat- op de Action. De plek van contact zegt dus globaal iets over het communicatiedoel dat daar nagestreefd kan worden.
            [afbeelding] => 0
            [spambot controle] => 
            [react_date] => 2006-01-21 23:16:41
            [react_date_changed] => 2006-01-21 23:16:41
            [react_page] => 0
            [react_user] => 19238
            [react_user_target] => 0
            [react_parent] => 100186
            [react_count_reads] => 
            [react_count_views] => 
            [react_confirmstring] => 9KJWGRWBWBG5Y8
            [u_name] =>   
            [u_email] => antennerotterdam@users.antenne.exolog.nl
            [react_id] => 113601
            [editable] => 1
        )

)

Nico | 05 januari 2006

www.surely.nl

nou, ik dacht, laat ik dan maar eens klikken op zo`n add... `t is dat het voor een goed doel was, maar wat een onzin test kreeg ik voorgeschoteld zeg! ;), Nu nog ff een ecard versturen...

Nosy | 05 januari 2006

Nog een klein vraagje Rini, waarom zoekt de zoekmachine niet in de reacties?

Rini | 06 januari 2006

Dacht dat ie dat deed, maar goed, we ijken ernaar...

photo

Rini | 06 januari 2006

Zoekfunctie Antenne zoekt inderdaad niet in reacties, maar google wel, google zoekt overal ! Wellicht in de toekomst wordt het aangepast of niet, heeft nog geen prioriteit...

nosy | 07 januari 2006

Bedankt Rini. Google zoekt inderdaad overal. Ik adviseer mensen die op de site willen zoeken daarom: Zoek geavanceerd! Wanneer je met Google geavanceerd uitsluitend zoekt op het domein van www.antennerotterdam.nl krijg je alleen de hits met betrekking tot de site!

charlie | 21 januari 2006

de AIDA-Formule is ook nog steeds toepasbaar.

Hoe krijg je een potentiële klant zover dat hij of zij jouw product of dienst koopt? Een oude maar nog steeds goed bruikbare aanpak daarvoor is de AIDA-formule. De mogelijke consument doorloopt daarbij verschillende 'stadia':

Attention (aandacht) En, vooral van wie!


gaat over in

Interest (belangstelling) in wat?

, die overgaat in

Desire (verlangen/behoefte) bijvoorbeeld naar/aan identiteit

en uiteindelijk in

Action (bijvoorbeeld de aankoop)

De communicatiedoelen kunnen daarop inspelen. Hoe past internet communicatie in dit bekende verhaal?

AIDA-stadium hangt samen met plek van contact

Het stadium waarin de doelgroep zich bevindt, hangt vaak samen met de plek waar het contact plaatsvindt. Voor de hand liggend: reclame op algemene sites probeert vooral Attention te krijgen en reclame bij zoekmachines (bijvoorbeeld via Google Adwords) mikt wat vaker op Interest. Maar vooral goed om te realiseren is dat bezoekers van je site of van het forum waarop je actief bent, al enigszins geïnteresseerd zijn in jouw product of onderwerp. De communicatie die daar plaatsvindt, legt vaak een sterker accent op het Desire-stadium en -als het om de eigen site gaat- op de Action. De plek van contact zegt dus globaal iets over het communicatiedoel dat daar nagestreefd kan worden.


*

laat dit veld leeg

Tweets by @rinibiemans